torsdag 15 april 2010

Going international.

Igår ringde norska tidningen Verdens gang till mig. I Norge råder Knausgårdfeber – alla vill läsa om hans flera tusen sidor långa och osedvanligt självutlämnande, självbiografiska roman. I kvällens program är han gäst i Babel, och som vanligt passade jag på att ta en bild.

Och VG ville ha den. Och de drog upp den rejält. Kul.

DSC_0073

DSC_0002

Och här är originalbilden. Gillar verkligen tv-korridoren. Fint djup i bilderna och bra ljusförutsättningar.

karl ove knausgård

8 kommentarer:

  1. Du är sjukt bra Erik! Är imponerad! Kul för dig, grattis känns på rätt plats!

    SvaraRadera
  2. gud vad roligt! Du är så braa Erik!

    Kram Ica

    SvaraRadera
  3. Du sålde bilden dyyyrt hoppas jag :o)
    Kram! Du är bäst!!!
    /Syster

    SvaraRadera
  4. Mnja, eftersom det är en pressbild som marknadsför programmet, blir det ingen ersättning till mig, men kul ändå!

    SvaraRadera
  5. Erik, jag blir så stolt! Du är så bra, jag gillar dig skarpt. Puss till dig min vän

    SvaraRadera
  6. Norges största tidning!!

    SvaraRadera